Dressyrtiny

Alla inlägg under april 2012

Av Caroline - 20 april 2012 16:20

                                       



 
Länk till hamreryttarna 
http://hamreryttarna.blogg.se/2012/april/bloggtavling-kingsland-tacke.html#comment
Namn Caroline Johansson

Mail tinycarro@hotmail.com

Av Caroline - 13 april 2012 22:13

God natt blogg läsare och nu ska jag till min säng och sova sen ska man spela fotbolls match imorgon.



Bloggar när jag kommer hem sen 





Puss puss



Bjuder på en  bild



 

Av Caroline - 13 april 2012 21:57

Jag har gjort dem :D







Av Caroline - 13 april 2012 21:57

Jag har gjort dem :D







Av Caroline - 13 april 2012 21:39

Igår red jag Alfred och han är en stor häst som blir alltid rädd för saker så folk ramlar av han och igår var det första gången han inte blev rädd på en hel lektion och han brukar stanna och vägra när han ska till stallet men han gick hela vägen med mig.


Vi började skritta ut en sväng och han var lung och och gjorde ingenting och sen när vi kom in i ridhuset så började vi trava på volter ochs en började vi galopperade och då sa ridläraren 



Caroline du skulle behöva piska för han är en häst som aldrig fattar galopp när man vill.



Jag ville inte ha för jag kände att han var pigg redan och det gick ju skit bra han fattade galopp utan pisk.


Svetten ran ur han och sen jobbade vi med skänkelvikningar och i vänster gick det ok tyckte jag men i höger gick det bättre.


Ska säkert ha han nästa vecka igen.


Jag i allafall nöjd med ridpasset.



Jag tror att Alfred litar på mig<3





 

Hej

Av Caroline - 13 april 2012 21:11

Hej 


Nu valde jag och komma tillbaka tillb loggen för jag har ju saknat er så mycket här på bloggen men jag har börjat rida stora hästar nu och har ridit den stötsta av ridskolehästana och sen har jag ridit den räddaste häst en på ridskolan.



Kommer en fin bild som betyder tusen ord för mig: Älska dig




   

Presentation


Hej:)

Jag heter Caroline och är 13 år gammal och jag spelar fotboll,innebandy och rider och har en skötarhäst.
Min sköthäst heter Tiny Queen och är 16 år gammal så hon är född 96 och kommer från Irland.
Tiny kom hit år 2000 och då var hon 5 år och n

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

       


Ovido - Quiz & Flashcards